torsdag 25 februari 2016

Piffiga kuddar

Fortfarande hemma och skrotar.

Vi håller på och fixar uppe i Edvins rum, han har ju flyttat in i vårat gamla sovrum och vi har ju flyttat ner vårat, sedan sist jag skrev här på bloggen.
Jag ska ta och fota så ni får se, när allt är färdigt.

Här är kuddarna han ska få till sin säng.
Jag valde kuddar i gråblått, bränd orange och så en mörk turkos med grafiskt mönster. Det är så svårt att få till bra ljus så här års men ni får en aning i alla fall.




Apkudden tyckte jag var så rolig.

Nu fattas det tavelramar och en matta. Jag har några udda ramar som ska få sig en omgång med färg så kommer de bli fina till olika prints och annat som ska hängas upp.

Det blir nog bra det här.
Ska bara friskna till lite först.

Gokväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar