söndag 12 april 2015

Här rullar det på

Så sent som för bara en halvtimme sedan låg jag fortfarande kvar här och mojade mig.
Vaknade i vanlig ordning redan vid halv sju, men en spännande bok på nattduksbordet lockade mer än att kliva upp just då.


*startar morgonen med erik winter och gänget*

I går hann vi verkligen med en hel del. Mitt på dagen hade vi redan hämtat bildelar till min Cheva som inte riktigt är i form och varit ut till Nyborg.

Käre Maken är delägare i ett nystartat företag och han och de andra två delägarna intervjuades hemma hos en av dem, av NSD igår. Artikeln kommer i tidningen i morgon, men fanns redan i går att läsa på webben för de som har plustjänsten.
Vi har inte det så vi får tack vackert vänta till papperstidningen kommer ut i morgon.
Spännande ska det bli i alla fall.

Efter intervjun åkte vi till den nya kontorslokalen där det skulle sättas upp väggskivor och gipsplattor.
Det kommer bli fint sen då alla väggarna är målade, golvet är lagt och allt möblemang kommit på plats.


*här gick det undan*

Sen avslutade vi dagen hemma hos Kompis-Familjen med en god middag och spelkväll.

Nu blir det frukost och förhoppningsvis får vi börja fixa med Chevan under dagen. Det ska bytas bromsok och bromsskivor och vad det nu var som hörde till.
Jag är mest hantlangare medan Magnus skruvar, det går liksom snabbast så.

Ha en fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar