måndag 16 mars 2015

Bra start på veckan

För tio år sedan, just i dag, så flyttade jag och Käre Maken till ett tvåfamiljshus på den här gatan.
Fina Skomakargatan.



Det var där det liksom både fortsatte och började om, vårat gemensamma liv. Oj så vi trivdes där, så mycket skratt på så liten yta.
Även om vi trivdes bra där så trivs vi ännu bättre här, fast lite speciellt är det allt med vårt första egna ställe.

Sen gjorde jag mig den där turen på rean också, och det var faktiskt Käre Maken som hittade fyndet.
Precis såna skor jag hade tänkt mig.



Sköna Ecco-skor som jag bara betalade 249.- för, istället för de 849.- de hade kostat.
Somliga dagar har man tur.

Lite senare ska jag ta mig en biltur och inhandla förnödenheter till Elsa som har Nationella prov i veckan. Då kan man behöva få ta med sig lite extra energi till skolan.
Och jag kan behöva få testa hur körvänliga mina nya skor är.

Ha en fin kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar