lördag 28 mars 2015

Att älska ritningar!

Hu vilket snöväder vi fick här i går kväll. Det snöar fortfarande, men är plusgrader så det lär väl smälta bort inom det närmaste.
Jag och Käre Maken sitter och planerar för all förvaring inför det kommande sovrumsbytet längre fram under våren.


*planeringsunderlag så M kan göra en 3D-ritning åt mig sen*

Vi har valt Malm byråer från Ikea som kommer sluka en hel del, och inte mindre än tre sådana har vi tänkt oss för vi behöver verkligen förvaring.
Sedan har jag kikat på sängbord, sängbordslampor och en taklampa. Och lite nya sängkläder.
Jag gillar verkligen nya sängkläder och himmel så mycket fint det finns!

Nu ska vi bara handla hem sakerna allt eftersom, så det finns färdigt innan vi börjar med tapetsering och omflytt. Jag är ju ingen fantast av platta paket så jag lär väl vara ett monster innan allt är ihopskruvat.
Men det kommer det att vara värt när det är färdigt.

Tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar