torsdag 26 februari 2015

Kvällsfynd

Butiken Handplockat här i Kalix har haft kvällsöppet ikväll så jag passade på att ta en tur dit. Jag har fått presentkort vid olika tillfällen här tidigare och det gör ju onekligen alla inköp så mycket roligare.

Jag köpte ett par nya doftljus från Voluspa och valde två nya dofter.
Annars håller jag mig till mina favoriter Macaron, Saijo Persimmon eller Huckleberry Santiago.
Sen är ju bara förpackningarna små skönheter i sig. Bilden gör dem inte rättvisa alls, det är inte lätt att fota den här årstiden!


*french bourbon vanille och bella sucre*

Resterande presentkort ska jag spara tills vi flyttar ner sovrummet och ska inreda det. Då kan det vara roligt att köpa lite nytt.
Åh, jag ser verkligen fram emot det.

Fast nu blir det en kvällsmacka bland alla tapetdrömmar och sen är det dags att bädda ner sig.

Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar