tisdag 25 november 2014

Pysselkväll!

I kväll ska vi Pysslingar ses och jag tänkte passa på att göra julkort även om jag inte har den minsta julkänsla ännu.

Kanske det beror på vädret för kikar man ut genom fönstren känns det inte vidare vintrigt ute i dag. Bara regngrått och slask och igår var det lika trist.
Käre Maken var till Tandregleringen i Luleå med Edvin och det hade varit hemskt att köra efter E4an.
Moddigt, småhalt och slaskigt, bitvis hade de fått köra 50-60 efter vägen, så det tog dem en timme och tio minuter dit och sedan en timme och tjugo minuter hem.
För ett tandläkarbesök som tog tjugo minuter.

Nåja hem kom de och nu ska jag strax packa ner det sista jag ska ha med mig i kväll, det blir en hel del när man ska pyssla. Papper, pärlor, scrappväskan med alla attiraljer och så huvudingredienserna till kvällens projekt; limpistol, limstift och strykjärn.


*en hel del packning blir det*


*scrappväskan är ett av mina bästa inköp, perfekt till alla pysselsaker*

Kommer bli kul det här.

Tiddelipom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar