onsdag 26 november 2014

Julkorten från igår.

Åh vilken härlig ladda-batterierna-kväll vi hade i går.

Jag gjorde lite olika sorters julkort med pumlor. En del pärlade jag och så gjorde jag några som var klippta i papper. Sen glömde jag faktiskt min DYMO-tryckare hemma och fick texta för hand fast jag inte hade tänkt det.
Så kan det gå.


*några av årets kort, check*

Idéerna har jag gladeligen låtit mig inspireras på nätet utav. Så ser ni några liknade så var det inte jag som var först med hittepået.
Det är någon annan som helt och hållet har den äran.
Barasåattnivet.

Sen mulade vi (såklart) i oss en del godsaker också.


*mums*

Det var faktiskt en av de godaste frozen cheescakes jag ätit! Och tillsammans med de där varma jordgubbarna, smaksatta med vanilj, kunde det inte bli bättre.
Sen hade Anja bakat mina favorit havreflarn. Med rismjöl i stället för vete och de var precis lika goda som vanligt.

Vilken kväll. Det var verkligen välbehövligt.

Sen i morse var det dags för provtagning hos El Doktore igen. Så nu är det bara att hålla tummarna att blod- och järnvärde inte gått ner ytterligare.
Nu ska jag mojja ner mig på soffan en stund innan eftermiddagen börjar.


Kramkram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar