tisdag 24 juni 2014

Semester på bloggen

Här görs inte många knop och således blir det inte mycket att skriva om.

Maken jobbar ännu medan jag och Kottarna är mer eller mindre lediga. Elsa har konfirmationsläsning i veckan och jag planerar lite inför festen vi ska ha på lördag, efter konfirmationen, med familjen. Smörgåstårtan är beställd och nu funderar jag på tårtorna medan jag samtidigt gör handlingslistor.



Hade tänkt ta mig en sväng till Buketten också och handla lite blommor för jag såg att de hade rea där nu på rätt mycket. Har inte planterat en endaste en ännu och nu borde väl frostrisken ändå vara över!
Hemma hos svägerskan hade de haft 0.4 minus härom natten men så kallt tror jag inte vi haft.

Jag är i alla fall vansinnigt sugen på doftpioner till min rabatt vid bagarstugan och så vill jag ha snöflingor, surfina och rosenskära eller stjärnöga till mina planteringar.

Får ta mig en tur i veckan och se vad som finns kvar där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar