torsdag 15 maj 2014

Mina skatter

Har tillbringat några timmar tillsammans med Lillebror och Fasters Finaste i dag. Sen hade jag även turen att få ta över ett gäng trasmattor som de ledsnat på.
Jag som älskar trasmattor blev såklart jätteglad när det lastades in en hel hög i bilen med mig hem.



Lillebror var lika glad över att bli av med dem, för visst är det ju så att den enes skrot blir den andres skatt.

En ska jag ha i min bil, i bagaget så blir det lite hemtrevligt där!
Och lätt att bara snöra in mattan i maskin eller damma av den om det blir lite skräpigt.

Kanske jag rullar ut en på bron också, tills Käre Maken kommer hem i kväll!
Lite som "röda mattan" fast en blå.

Fniss.

Undrar vad han skulle tänka.
Han har ju inte varit borta mer än ett par tre dagar men å vad jag ska krama honom i alla fall.

Röd matta eller inte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar