måndag 14 april 2014

Och så var det påskvecka!

Något påskris har det inte plockats ännu här isi Sme, men lite pynt har kommit fram.




*finaste små ljusen som får en "gula" när toppen smälter ner*

De små ljusäggen har jag fyndat på favoritbutiken Handplockat här inne i stan.


*fjolårets pysslade ägg tillsammans med årets*

Så har jag inhandlat nya påskägg till Kottarna och ett gulligt litet ett till Fasters Finaste.
Våra gamla påskäggen har hängt med i åtskilliga år och börjar bokstavligen bli lite slitna i kanterna, fast mest var det bara för att jag tyckte dessa nya var så himla söta...


*kottarnas ägg som väntar på att fyllas med lite smått och gott*

Under påskhelgen planeras en tur ut till stugan och middag där. Vi ska lägga in sill i veckan och så ska jag baka knäckebröd, annars är det inte många saker inplanerade.
Jag hoppas på sol men även på lite läsväder och tänkte göra mig en tur till biblioteket nån av de närmaste dagarna, så har ni några bra boktips får ni gärna hojta till.


Kramkram från isi Sme'.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar