lördag 19 april 2014

Påskafton isi Sme'

God afton på er vänner!
Hoppas ni har en härlig dag och njuter av god mat och gott sällskap.

Här blev det påsklunch hemma hos Svärmor och en sväng ut till stugan. Vägen dit var allt annat än torr kan jag säga.


*från svart till grå*

Blev till att spola av våran bil på bensinmacken då vi var på väg hem sedan.
Himmel så lerig den var.
Men det var det värt. Var skönt att få andas lite stugluft ett tag.


*än ligger isen kvar*

Ja! Den där laxtårtan jag gjorde till påsklunchen idag. Den blev god, så den ska jag göra fler gånger. Tänkte den skulle få ett eget inlägg här också, så jag lägger upp en egen bloggpost med den här senare.

Man kan med fördel addera lite extra lax och även krydda upp den mer av både svart- och rosépeppar.
Och så hoppade vi över löjrommen eftersom varken jag eller Käre Maken gillar det i nån större utsträckning.

Men det är ju som sagt en smaksak.

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar