torsdag 20 februari 2014

Pysslingar och spökträd

Hade ju mina Pysslingar på besök, som sagt, i går. Idéböcker fylldes, halsdukar stickades och en massa saker avhandlades.
Här surrades och fikades i timmar och jag som brukar däcka rätt tidigt kom mig i säng först efter elva.
Så härligt!

Hade således en jättetrevlig kväll och som vanligt blir jag så full av energi efteråt.
En riktig batteriladdare.

Och här ska ni få se, goa Anni hade med sig en himla rolig växt till mig, en corokia.



Den kallas även spökträd eller zickzack-buske och sägs tåla det mesta, så det borde passa mig perfekt.
Mig och mina ogröna fingrar.

Den är liksom "vissen", direkt från början.
Spröd och lite knasteraktig.
Utan att man gjort nåt.

Jag älskar den redan.

1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig kväll som alltid. Håller med våra pysselkvällar ger en riktig energi kick. Vad roligt att du gillade "spökträdet" :) .Den är lite cool.
    Kram.

    SvaraRadera