tisdag 25 februari 2014

Årets bokrea

Jag som inte skulle gå på någon bokrea i år.

Således har jag inte städat ur mina två bokskåp här hemma heller.
Och si det måste man om man ska få fylla på med nytt.



Sen när jag såg Nyhetsmorgon och alla som gick runt och fyndade började jag så smått ångra mig.

-Så förlåt Chefen, jag tar ut lite komp så här på förmiddagen och rensar lite i röran i stället. I fall du undrar var jag håller hus.

Tiddelipom!


-----------uppdatering

Ta daa! Mission accomplished.
Två hyllor frigjorda för nya böcker.



Nu ska jag bara ta reda på allt jag rensat bort.



Men det är inte lika roligt så det gör jag sen.

Ha en skön dag!

2 kommentarer:

  1. Kul med nya böcker
    ,,,och kanske jag kan komma till dig på Bok Rea :)
    Mammsen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det får du så gärna göra Mamma. Det är gratis här hos mig!

      Radera