tisdag 7 januari 2014

Välkommen vardag!

Som jag har saknat dig.

Äntligen dags för matlistorna här hemma igen.
Det gillas.

Att planera och komma på.
Ibland tryter idéerna förstås, men nu känns det som att det finns massor med ny energi. Fast visst skulle det underlätta om skolan kunde lägga ut matsedeln för vårterminen hyfsat snart.
Gärna idag.

I veckan hade jag tänkt mig bl.a fiskgratäng, pannkakor och en köttfärspaj här hemma.


*söndagsmiddag med Kompis-Familjen, älgfiléplanka till de andra, korv till mig*

Nåväl, nu ska jag jobba vidare tills Kottarna kommer hem från skolan.
Ska bli kul att höra hur det gått idag. De var då förvånansvärt pigga i morse, Edvin hann till och med se färdigt Star Wars filmen han inte hann se i går kväll.


Trevlig ny vecka på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar