torsdag 5 december 2013

Snöovädret Sven

Okej.
Så här är det.

I vanliga fall tjatar jag om att jag inte gillar värme.
Jag gillar inte värme och jag föredrar kallt och snö.
Massor med snö.

Jag ska få be att revidera det.

Från och med nu gillar jag bara torra, isfria vägar.
Sol, sommar och vackert väder.

Ser ni på kartan här:


*klart.se*

Mitt där i snöeri-kaoset är min Käre Make och jobbar.
Eller han är på väg hem, från jobbet där, rättare sagt.
Med bil. Till flyget.
I snökaoset.

Och ovädret Sven kan sticka tillbaka dit det kom ifrån.
Nu.

Tycker jag.


3 kommentarer:

  1. Där håller jag med dig fullkomligt.
    Hoppas att han kom hem ordentligt.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Gick allt bra med Sven och Magnus?
    F

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajjamen. Magnus kom sig hem (på sin Sven-namnsdag). Om än med ett sent flyg. Vanliga resvägen var avstängd efter en olycka så de missade första planet men hem kom han <3

      Radera