söndag 3 november 2013

Nytt i köksskåpet

Sista dagen på höstlovet och dags att återgå till vardagen igen.

Vi har hunnit en hel del i helgen, varit på gravarna, ätit middag med goa vännerna i går och nu är Pappan och Edvin på bio och ser Thor.
Jag tyckte det var skönast att få stanna här och vänta in Elsa som varit på vift i Luleå hela helgen.
Var så skönt att få hem henne.

Och förresten, nu måste jag visa vad Anni langade hem åt mig när de var nere i huvudstan tidigare.
En keramikform från Gerbera!


*gillar*

Nu har jag äntligen en STOR form till gratänger och annat när man är många som ska äta.
Sen gör det ju inget att den är fin att se på också...

1 kommentar:

  1. Vilken skönhet Hi hi.
    Nu är du fast i gerbera träsket moohaaa.
    Jag langar gärna såna grejer.
    Pöss.

    SvaraRadera