tisdag 12 november 2013

Godis i flytande form

Min Svärmor var just förbi med lite saker som hon beställt till mig här tidigare.

Förra julen hade hon en tvål som doftade så gudomligt gott så jag tvättade händerna heeela tiden när jag var där, bara för att jag kunde...
Sen försökte jag hitta den på nätet men den var visst säsongsvara så det blev inget av med det.

Nu fanns den igen, och den här gången inte bara som handtvål. Utan som duschkräm och hudlotion också.


*mums*

Jisses, jag kommer att gå runt här som en vandrande chokladbit med apelsinsmak.
Funderar på att sladda in på deras sida på nätet och beställa ett helt gäng till, så jag aldrig mer blir utan.

Men det är lite överkurs kanske...



4 kommentarer:

  1. Den finns ju i choklad och hallon också. Beställde hem 2 av varje. Man har ju bara lust att äta upp dom! :)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh det lät ju också mumsigt. Svärmor hade beställt choklad/pistage till sig själv så jag får fara hem till henne sen och snosa på den.

      Radera
  2. Oh det lät ju gott. hur skulle det gå om jag gick runt och luktade choklad.... skulle sluta med att jag skulle börja tugga på mej själv... ha ha ha.
    Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jadu, man blir onekligen godissugen av doften... Vet inte hur många gånger jag smort händerna redan...

      Radera