onsdag 11 september 2013

Trötter

Phu, vilken dag det var igår.

Sjukhusbesök för både mig och Maken på morgonen, men båda gick riktigt bra så det var en stor lättnad. Vi passade på att äta frukost inne på kontoret i stan efteråt, innan det var dags för jobb.

Senare på dan åkte jag ut till Goa Anni för att tanka lite energi och surra en stund.
Se så härliga solrosor hon har i sin trädgård!


*som stora gula solar*

I dag blir det lite pyssel om alla håller sig friska.

Hade tänkt göra rönnbärskransar, men här isi Sme´ har vi knappt ett bär på våra rönnar och jag vet att det är samma på gårdarna hemma hos två av mina tjejor.
Verkar så på de flesta träd jag sett förutom ett mitt inne i stan, det dignar av klasar.

Undrar lite vad det beror på.
Hur ser det ut i era rönnar?

Nu blir det frukost innan dagen drar igång på allvar.

Tiddelipom!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar