fredag 20 september 2013

Finally friday

Trodde på riktigt att huset skulle segla i väg i natt.
Vaknade av att regnet formligen dånade ner på taket och det tog en bra stund innan jag somnade om.

Hann planera lite pyssel när jag ändå var vaken så helt meningslöst var det ju inte.

Jag köpte ett jättefint anteckningsblock i går som jag tänkte samla alla mina idéer i. Bland annat urklipp och ritningar till olika projekt.
Skärmdumparna jag har på mobilen ska jag föra över till datorn först och sen skriva ut.


*mitt nya externminne*

Blocket har flera flikar också, med rutiga och randiga papper, så det passar perfekt till mina olika typer av pyssel.

Då kan jag ha en med till exempel pappersidéer, en med byggprojekt och en med tyg- och sytips.
Ska bli praktiskt att ha allt samlat på ett ställe.

Nu ska jag bara scrappa till blocket så det blir lite roligare att se på.


Ha en skön fredag allihopa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar