tisdag 2 juli 2013

När man hinner massor

I går var en pirrig dag.
Elsa har åkt på kollo och för första gången ska hon vara borta själv i nästan en hel vecka. Hon var nog mest förväntansfull medan jag själv ville stanna kvar där jag med.

Tänk er själva.
Konstkollo.
Sex dagar fyllda av olika konstaktiviteter.
Varför fanns inte det när jag var tonåring!

Nu tycker jag bestämt att det borde införas konst- och pysselkollo för oss Långöron också.

Sen vi lämnat av vår Kotte i Älvsbyn gjorde vi oss en sväng till Boden och sedan stannade vi till i Luleå för lite shopping och lunch.
Trots det var klockan knappt två när vi var hemma igen.

Dagen idag ska spenderas framför datorn med en del saker som måste gås igenom och sedan ska vi hinna med både kalas och lite roligheter med Edvin. Han blir ju på sätt och vis ensambarn nu i veckan och har en del önskeaktiviteter på sin lista.
Bland annat båttur och biobesök.

Men nu ska jag dra igång dagens jobb så jag blir klar nån gång.


Tiddelipom!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar