torsdag 20 juni 2013

Sommar sommar sommaaar!

Nu börjar min sommarboks-läsning vara färdigsamlad.
5791 sidor böcker och så lite tidningar på det.
Borde ha så jag klarar mig nu.


*blandad kompott i år*

Bästa Folke kom förbi med en hel årgång av Kamratposten som han loppat tillsammans med min mamma till mig. De tidningarna misstänker jag att jag får dela med Edvin, men det ska nog gå bra.
Vi är bra på att samsas han och jag.

Kära Maken har förärat mig alla böckerna, av George R.R. Martin, som ligger som grund till serien som går på tv. Vi har hunnit till säsong tre där och nu har jag alla fem i bokform.
Härligt!
Fast jag ska börja läsa från början förstås.

Sen ska jag lyssna på Sommarpratarna också.
Blir en riktig hängmattesommar det här.


Tiddelipom!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar