måndag 3 juni 2013

Att roa sig en regnig dag

Som jag har längtat efter lite svalka.
Men när den väl kom igår och man blev lite rastlös här inomhus då passade det bra att ta itu med sommarens klädinköp. Vi styrde kosan mot Luleå och efter en och en halv timme inne på H&M var vi klara.


*paus vid provhytterna*

Pappan och Edvin var klara rätt fort och gick till bilen medan jag och Elsa höll ut ett tag till.
Medan tonåringen provade färdigt passade jag på att ta en paus.
Jisses de borde ha AC i butikerna.

Sen blev det middag på Roady innan Magnus skulle iväg på innebandyträning.
Gillar att alla deras såser är laktosfria.


*kycklingpasta*

När vi kom hem visade det sig att Käre Maken varit och handlat en överraskning till mig medan jag trodde han och Edvin väntade i bilen.
Nu ska jag bara montera ihop den ska ni få se!


Kramkram


2 kommentarer: