fredag 8 mars 2013

Paus i Bregottfabriken

Jag älskar ordning och reda när jag ska jobba.
I morse tog det nog en knapp halvtimme innan jag räknat upp och sorterat rätt mitt arbetsmaterial.
Men då går det desto fortare när man jobbar sen.

Inget spring efter saker jag glömt ta fram, utan allt är på plats.

Även mitt doftljus och min kanna med vatten.
Lite lyx så här på fredagen kan man ju unna sig.


*dagens kontor*


*det här ger arbetsro*


*snart hälften klara*

Nu blir det en kort lunchpaus med fötterna på soffan och datorn i knät, så kanske jag kan ta en tidig helg sedan.
Borde vara färdig vid tre om jag ligger i.

Nähepp.
Nu måste jag fortsätta.
Blir nog lite helgjobb ändå så jag ska jobba allt jag hinner nu.

Trevlig helg mina vänner.


Kramkram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar