torsdag 14 mars 2013

Alla dessa recept

Nu har jag äntligen tagit itu med något jag länge har tänkt göra.
Samla ihop alla receptblad som jag har i köksskåpet.

Det blir ofta att jag skriver ut nåt från nätet och sedan samlar jag alla papper i en hög där.
Lite oreda är det när jag ska söka nåt, men jag vet i alla fall var de är.

Men så har jag ju recept i en annan låda också.

Och i en mapp.
Och nedskrivna i min kalender.
Och på baksidan av månadsbladen i min Ensamma Mamman almanacka.
Och här på bloggen finns en del.

Och så har jag ju en hel del recept jag klippt ut eller fått.

Ja ni förstår läget.

Nu ska det äntligen samlas i en egen receptbok.
Jag klipper och klistrar.
Scrappar och skriver.
Jag har suttit hela eftermiddagen.

I morgon ska jag försöka ta lite foton när det är ljusare ute så får ni se.
Ha det gott.


Kramkram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar