torsdag 7 februari 2013

Nu är han här!

Äntligen har min fina dammsugare, som jag vann, anlänt.
Faktiskt min första helt nya dammsugare.


*det var kärlek vid första ögonkastet*

Som jag har längtat.
Vackert blå med orangea inslag står han nu och laddar efter en lång resa.
Ikväll blir det premiärtur för då ska vi storstäda här isi Sme´.

Jag kallar honom Nestor, efter den där högdragna, eleganta och lite aristokratiska figuren i Tintin.

Och jag har en känsla av att jag och Nestor kommer att få en givande relation.
Jag som alltid önskat mig en egen betjänt.

Och vet ni.
Han har lysen där fram också.
Jag antar att det är ifall man får abstinens och måste gå upp och dammsuga på natten.

Kan det bli bättre!


1 kommentar:

  1. Grattis till din fina dammsugare..
    Skulle kunna tänka mig,att ha en sån när
    min går i pension
    Mammsen

    SvaraRadera