tisdag 15 januari 2013

Tulpanens dag

Älskar det vita krispiga ljuset som är en stund mitt på dagen nu.

Blir inte att fota särskilt mycket förutom under de timmarna heller, det är helt enkelt inte bra ljus inomhus den här årstiden.


*murgröna i favoritkrukorna*

Bytte gardiner i dag och sedan unnade jag mig ett par buketter med tulpaner att ha på bordet.

De är mina älsklingsblommor.
Alla kategorier.


*knirrande vita blev dagens val*

Känner att även om jag verkligen gillar den här mörka årstiden så känns det härligt när ljuset börjar återvända.

Lite som att ha legat i ide och börjat vakna.

Det gillas.


2 kommentarer:

  1. Vad fint du gjort vännen :).
    Åh kannan är såå fin.
    Jag ska fota mina tulpaner i dag hann bli så så mörkt i går.

    Kramelikram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Gillar också kannan. Såg dina finfina tulpaner.
      Så bra det blir då man sätter dem en och en också!

      Kramis

      Radera