söndag 20 januari 2013

Lördagsgodis de lux

På fredag lovade jag ju mig själv att jag bara skulle ligga på soffan och äta praliner på lördagen.

Käre Maken måste ha läst min blogg, för innan han kom hem igår kväll hade han varit på Pralin Huset i Stockholm och handlat godis till mig.


*här finns nog alla smaker man tänka sig*

Tur att jag inte var med för jag hade inte kunnat välja.
Granatäpple, körsbär/pannacotta och tiramisu är några av smakerna Maken köpte och de gick verkligen hem.
Hittills är körsbär favoriten.


*små bitar av himlen*

Lär ta ett tag innan jag smakat mig igenom alla bitarna för man måste äta dem med andakt.

För det här.
Det här är hälsosamt för själen.

Ja, det är nästan så man blir lite religiös så här mitt på blanka söndagen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar