fredag 18 januari 2013

Jag ska bara...

Det började i morse med att jag bara skulle packa undan min La Poterie keramik från vitrinskåpet.
Två banankartonger ungefär.

Sedan skulle jag bara plocka i ordning i byrån också.
Och bara lite i bokskåpen.
Och bara lite i köksskåpen.
Och bara lite till i vitrinskåpet.
Och bara...

Åtskilliga timmar senare ska jag endast bädda rent, hänga tvätt och duscha.
Sen gör jag kväll här isi Sme´.

Men i morgon.

Då minsann.
Då ska jag bara ligga på soffan och äta praliner.
För då är det lördag.


Trevlig helg på er.



2 kommentarer:

  1. Åh herrejösses blev alldeles matt av alla jag ska bara..... :)
    Vad duktig du är i bland är det skönt med lite utrensning. Blev jättefint i vitrinskåpet.
    Då får man fylla på med nytt det är ju det som är det mesta med att rensa ut hi hi ;)

    kramelikram.

    SvaraRadera
  2. Tack Kompis!
    Jag blev alldeles matt jag med.
    Men nu är jag redo för att fylla på igen.
    Och bokhyllorna har två tomma hyllor i väntan på årets bokrea. :)
    Kramkram


    SvaraRadera