torsdag 6 december 2012

Fina tjejerna ♡

Var med bästa tjejerna på Lilla Hotellet igår.

De hade nån slags tjejkväll där och fem olika homeparty företag var där och visade sina produkter.
Hittade en del fina inrednings prylar och bokade faktiskt upp mig på att ha en visning här framåt våren.
Hade en så kul kväll och insåg att det här är något som vi måste göra oftare.
Ta oss tid att ses.

Käkade gott gjorde vi också och både varmrätt och efterrätt fick plats för en gångs skull.


*buffé med bland annat god god kyckling och aioli*



*citron- och lakritsparfait med limoncello*

Efterrätten var bland det godaste jag ätit i efterrätts väg och då ska ni veta att den inte ens innehöll choklad!
Det ni.

Och som om det inte räckte med tjejkväll i går så har jag och goa Anni haft dejt idag med.
Känns så skönt att hon bor så nära nu så vi kan ses så ofta vi vill.

Som vanligt har vi skrattat och surrat så tiden bara rusade iväg. Efter tre nån gång så ringde Käre Maken och kollade så jag inte glömt bort att jag skulle hämta honom från jobbet.

Och så har vi bakat massor också. Dumlekakor och en långpanna morotsrutor har vi bakat och så har vi kokat två sorters kola.


*första gången jag bakar dessa go'bitar*

Så nu är frysen full med ännu mer godsaker.
Det passar bra nu så här inför födelsedagar och jul.


Nästa vecka ska jag baka mer.
Då är det de traditionella trekantfotingarna som står på tur.


Nattinatti på er.



2 kommentarer:

  1. Ja visst har vi haft 2 underbara dagar med massa gott och många härliga skratt.
    Det får vi göra om snart igen.

    Kram Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det måste vi göra!
      Man blir så varm i själen av att ses!

      Kramisar

      Radera