måndag 5 november 2012

Fin helg och ful måndag

Helgen har varit av den bästa sorten.

Firande av guldbröllop hos Svärföräldrarna, födelsedagskalas, bastubadande, ost och kex, film mys och så lite häng med Lillebror och Fasters Finaste.
Ett julbord blev inplanerat, huset är städat och tvättkorgen tom. Ja ni vet, när det känns så där skönt och trivsamt.


*fina fynd på Bil-skroten*


*helgpyssel till en nyföding*

Ja go´vänner.
Det var helgen.
I dag är det måndag.

Och jag har fått börja måndagen med att boka tid hos min tandläkare.

Jag har nämligen lyckats bita av en stor bit från en tand sent i går kväll.
Åtminstone känns det som en stor bit.

Särskilt ont gör det inte som tur är och några större problem med att gå till tandläkaren har jag inte heller, men ändå.

Nåväl.

När jag ändå var i farten passade jag på att boka in ett besök hos El Doktore.
För månadens provtagning.

Det ska i alla fall bli kul.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar