tisdag 2 oktober 2012

Nyfixat

Nu är det alltså klart i Kottarnas rum.
Elsa har fotat det hon gillade mest.
Det vill säga allt.

Här kommer en liten bildkavalkad, fotade utav Elsa som sagt.


*med mysiga mattan i fokus*


*lååångt därborta skymtar sängbordet*


*spegeln, mycket finare som vit*


*och så en bild på plugg-platsen*

Härlig utsikt över byn har hon.
Tavelramen är inte uppsatt ännu. Tanken är att vi ska välja ut bilder som Elsa fotat och göra ett stort kollage av dem.
Hon hade måååånga bilder på sin kamera så det lär nog ta ett tag att välja ut favoriterna misstänker jag.


*här mellan bokhyllan och skänken ska tavlan hänga*

Framför fönstret hade det passat bra med en sittsäck av något slag. Men vi får väl se. För tillfället njuter hon av att ha det luftigt...

Nu ska jag och Edvin kika på halv åtta hos mig medan vi väntar på resten av familjen. Elsa är på konsert och Pappan hälsar på en kompis under tiden.


Ha det gott!


3 kommentarer:

  1. Vad fint.
    Före bilder hade varit kul att få se. //Monika

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blev passade med dom vita möblerna.
    jag och vitt hi hi ;)
    Duktig du är <3
    Kram

    SvaraRadera
  3. Monika:

    Mjo, finns nog några före bilder. Ska se om jag hittar dem.
    Men vette gudarna om man vill se dem...

    :)

    Anni.

    Ja visst blev det!
    Nöjd att jag fixade det. Fast jag fick kämpa med jätteskåpet.

    Kramkram

    SvaraRadera