torsdag 4 oktober 2012

Jag-blir-galen

Elsa har haft problem med att göra ny layout på sin blogg.
Vi har fixat och trixat en bra stund för att få till det.
Utan att lyckas.

Vi konsulterade Pappan i huset.
Tillika Käre Maken.
Tillika experten på datorer här i huset.

Utan framgång.
Då tänkte jag prova med min blogg istället.
Det har jag ju gjort förr.
Med framgång.

Jag glömde att det inte ser likadant ut längre.
På min blogg.

Och nu.
Nu ser den definitivt inte ut som den ska.
Varken på insidan eller framsidan.

Jag kan lära mig 34 decimaler till PI, på nolltid.
Jag kan memorera långa textstycken och minnas dem utan problem.
Jag vet ofta exakt var på en sida jag läst något.
Jag lärde mig Elsas spanska läxa, hela alfabetet, på en kvart.

Men det här med datorer är en omöjlighet.

Nu har jag fått hjärnsmälta och orkar inte mer.

I morgon känns det nog bättre.
Får vi hoppas.


På återseende.

Eller nåt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar