onsdag 10 oktober 2012

En shopaholic i farten

Vi har ju som sagt lite trassel med nätet och i måndags ledsnade Käre Maken på strulet och bestämde att vi skulle åka till Haparanda.
Där skulle det inhandlas en ny router eftersom det tycks vara problemet.

Min nya shoppinglusta blev jätteglad och så väntade vi in Edvin och sedan åkte vi.
Familjens verkliga shoppare hon ville hellre vara med kompis så hon följde inte med. Mycket märkligt men det kanske hör till åldern.
Eller så hade hon bara en tillfällig svacka.

Nåväl.
Medan Maken och sonen invaderade El-Giganten för inköp, som han för säkerhets skull kollat lagerstatus på innan vi åkte, så väntade jag i bilen.


*inte många kunder i farten en måndag eftermiddag*

Shoppinglusta i all ära men El-Giganten är inte riktigt min grej än.
Det kanske kommer med tiden.
Nu visade det sig att El-Giganten inte hade koll på sin lagerstatus, det fanns inga routrar.
Så vi surfar fortfarande lite hackigt här hemma.
Skräpaffär.

Däremot gick vi in på Ica Maxi och det var där jag gjorde mina fynd!
Kolla:


*godaste finska rågbrödet och lakko-pekka-pinnar*

Sedan köpte vi Nezeril på apoteket och åkte hem.

Hå hå ja ja vilken eftermiddag.
Det kräver sin kvinna att shoppa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar