onsdag 19 september 2012

Mitt i veckan

Har precis slagit mig ner i soffan efter middagen och sitter nu och myser med massor av tända ljus här i vardagsrummet.
Gillar verkligen hösten då man kan sitta inne och ha det skönt medan det är mörkt och lite kulet ute.


*myyys*

Var ju förbi till goa vännen Anni härom dan och hämtade lite doftljus som jag beställt via henne.
Samtidigt passade vi förstås på surra i kapp lite och så fikade vi massor med gofika som hon bakat.

I morgon har jag ledig dag och då tänker jag faktiskt ta det riktigt lugnt.
Efter flera dagar med massor av jobb ska det bli skönt att bara koppla av och inte göra särskilt många knyck.

Lite böcker att läsa och lite fika kanske.
Inte mer än så.

Snart är det helg igen!
Det gillas.


2 kommentarer:

  1. Ha Ha vad roligt vi har bloggat samtidigt jag en kvart efter dej. Komiskt.
    Jag älskar hösten trots att det kan vara busväder som i fredags men såå mysigt när man kan tända en himla massa ljus.
    Tack för en trevlig fika stund.

    En snart igen ??? ;)

    Kramisar.

    SvaraRadera
  2. Haha! Ja det hade vi visst gjort.
    Där ser man!
    Och du, jisses vad gott de doftade, de där forbidden fruit-ljusen!

    Ses gärna och fikar.
    Och surrar.
    Snart!

    Kramisar

    SvaraRadera