tisdag 21 augusti 2012

När man får eld i baken

Jag har ett skrivbord som står i ett hörn i vårat sovrum.
Många lådor har det.
En sju stycken tror jag och ett skåp med tre hyllplan.
Det får alltså plats en hel del där.
Skrot till exempel.

Mycket skrot.

Har länge tänkt att jag skulle ta tag i det där, men inte kommit mig riktigt för det.
Förrns till här om dan. Finaste Anni har förärat mig med en hel låda pysselgrejor.
Helt galet fina saker av alla det sorter. Tack tack tack :-)

(Fick nåt annat fint också, men det får jag visa en annan dag.)

Nu är jag så sugen på att börja scrappa igen.
Har ju för närvarande allt i en enda stor väska och det blir inte lika kul att sätta sig och pyssla då. Blir så bökigt när jag hela tiden måste packa upp och ner allt.

Sedan har ju Syster Yster inrett ett mysigt pysselrum så då blev jag ännu mer sugen på att ha en liten vrå. Snart har jag det!
Maken ska bara fixa lite belysning och jag ska städa klart det sista och flytta in sakerna.

Tror minsann jag måste surfa in på Panduro nu och beställa mig lite papper.
Kanske Syster Yster också är sugen så kan vi beställa tillsammans?


Tiddelipom!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar