onsdag 4 juli 2012

Sommar på stan

Vilket väder det varit idag!

Även om det inte varit jättevarmt har det ändå varit trevligt med lite omväxling till allt oväder som härjat senaste veckorna.

Passade på att äta lunch på Myggan med Magnus, Grannen och så Grannens två Kottar. Sedan blev det fika på Lyktan med fina tjejerna medan Magnus övade på svingen på golfbanan.

Så blev jag helt galet kär också...

I en tapet.
I en lila tapet.


*boråstapet falsterbo*

Hade aldrig för mitt liv trott att jag skulle falla som en fura för denna, för det är egentligen inte alls min stil.
Men föll gjorde jag.
Tänk er ett par våder i ett sovrum. Inte en hel vägg, utan bara precis så det går lite utanför sänggaveln.
Och sedan vitt i övrigt.

Nu återstår projekt övertala-maken.

Vilket kommer att bli så gott som omöjligt.
Eftersom jag redan vet vad han tycker om just denna.
Men jag tänker vara kär ändå.

Och om man bortser från att jag skar mig rätt ordentligt i tummen sist jag försökte, så kan jag faktiskt tapetsera själv.

Bara så han vet, ifall han tänkte vägra.


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar