fredag 29 juni 2012

Ja!

Tog mig i kragen i morse och ringde El Doktore.

Gruvar mig ofta för de nya provsvaren om de visat sig vara i underkant eller inte bra alls tidigare.
Och så var det ju sist.

Men som sagt.
Samlade mod och ringde direkt i morse innan jag hann ångra mig och det visade sig vara en bra ide.
För proverna visade sig vara bättre än sist.

Blodvärdet hade masat sig över 100 strecket, de vita blodkropparna var fortfarande låga men hade blivit lite fler, så det var ett gott tecken att det äntligen går åt rätt håll.


*glad*

Sedan var det taget ämnesomsättningsprover också då sköldkörteln kan påverkas på olika sätt då man har en autoimmun sjukdom.
De proverna visade att jag hade på gränsen till låg ämnesomsättning, men inte något som var alarmerande i dagsläget.

Det blir nya prover om några veckor igen, så blir det nog bra med det med.

Jag känner mig i alla fall jättenöjd.
Pigg och glad!

Kvällen ska vi tillbringa med Kompis-Familjen, det blir hamburgergrillning och lite häng.
En trevlig avslutning på en bra dag.



Ha en skön helg allihopen!



*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar