tisdag 19 juni 2012

Håll tummarna!

Tror inte jag nämnt det här på bloggen, men för fyra veckor sedan ungefär så var jag ju och tog blodprover hos El Doktore.
Eller ja, just det att jag skulle dit vet jag att jag skrev, men inte något om resultatet...

Jag kände mig verkligen i bra form så gissa om jag blev förvånad då han ringde redan morgonen efter och sa att det inte riktigt var så.
Mina blodvärden hade gått ner under hundra och jag hade b12 brist.

Det var det minst dåliga.

Det sämsta var att min benmärg börjat reagera negativt på min immunförsvars medecin.
Nu var det säkert inte alarmerande, för då hade jag ju förmodligen blivit inlagd, men kul känns det inte.

Så nu får jag b12 och folacin som tillskott och så försöker vi ställa om dosen på immunförsvars medecinen så ska det nog fixa sig.
Och hittills verkar allt lugnt men i morgonbitti är det dags för nya prover...

Fast jag faktiskt mår riktigt, riktigt bra så gruvar jag mig ändå lite.

Så håll de tummar och tår ni har, är ni snälla!
Kvart över åtta helst.



För nu jäklar har jag tänkt vara frisk.

Så det så.



JLOAO

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar