onsdag 6 juni 2012

Goodiebag

Ja ni vet, en sån där fin påse med massa godsaker i.
Som man får på när man går på arrangemang av alla de slag.
Ni vet.

Nu vet jag mycket lite själv om sådana saker, eftersom att jag inte går på arrangemang av alla de slag.
Men häromdan så var jag och hälsade på finaste A och en goodiebag var precis vad jag fick med mig hem!

Fylld med böcker till mig som blir perfekta till min sommarläsning.
Några tröjor och böcker till Elsa och ett par böcker till Edvin.
A hade haft röj hemma och nu fick jag tillfälle att se om det var något som jag ville ha.
Det ville jag.


*sommarläsning*

Snart ska jag ta itu med att rensa i min egen bokhylla.
Ordentligt.

När jag är klar ska jag bjuda in till självplock.
Det är väl en bra idé!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar