tisdag 8 maj 2012

Pysslig eftermiddag

Magnus är som sagt i Gällivare och jobbar och medan jag väntar på att han ska komma hem så har jag passat på att göra ett grattiskort till en god vän.
Hon fyller nämligen år idag och när M kommer hem i kväll ska vi åka över dit och uppvakta henne.


*i dag blev det färgstarkt*

Framtill på kortet har jag använt en miniklädnypa och satt fast ett löst blad med ett av mina favoritrecept.
Det är på sätt och vis en ledtråd till vad som finns i paketet, men jag ska inte avslöja vad ;-)

Är rätt länge sedan jag scrappat kort. Om man bortser från det jag gjorde till Hundråringen, så är det nog närmare ett år sedan jag tillverkat just födelsedagskort.

Men nu blev jag lite sugen igen.

Däremot ser jag att jag måste uppdatera mitt papperslager både vad gäller mönstrade papper och s.k cardstock (ett syrafritt kraftigare papper).
Men, men.
Det får bli här framöver.


Nu ska jag hoppa i lite andra kläder och göra mig färdig.


Ha en skön dag!


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar