onsdag 16 maj 2012

Lunchrast på Bregottfabriken

Jaa kanske inte på Bregottfabriken direkt :) men här hemma isi Sme´i alla fall.

Har suttit med bokföringen hela förmiddagen och nu har jag gjort färdigt en del så jag tänkte passa på och äta innan jag fortsätter med resten.
Ska värma lite utav kinamaten vi hämtade igår och som jag inte orkade äta då. Beställde kyckling med bambuskott och ris, en av mina favoriträtter.


*bild i repris från nån annan gång*

Sedan blir det att siffra några timmar till innan vi tar helg. Har varit sugen på att åka ut till stugan en sväng, men Svärfar sa att vägen ut ännu är lite lerig och dålig så vi får väl se vad vi hittar på.

Härligt väder ser det ut att vara i alla fall.

Solen skiner.
Fåglarna kvittrar och jag hör grannens hästar en bit bort.

Tror jag ska ta mig en tur med kameran ute på gården sedan i eftermiddag. Ska gå och se hur mina jordgubbsplantor och mina rabarber har det.

Men nu först blir det lunch.


Ha en skön dag allihopa!


Kram J.


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar