fredag 2 mars 2012

Invigning av Sportlovet!

Så är sista skoldagen avklarad och det efterlängtade sportlovet hägrar.

Som vanligt brukar vi fira in lovet med lite snöaktiviteter.
Det har varit kanonväder i dag med, soligt och takdropp, men det har blåst rätt ordentligt.

Men det var inget hinder för det Sportlovs-längtande gänget.
En hel drös med Kottar och Långöron har samsats om både åkmadrasser, bobar och grillhalster.








*se upp i backen!*

Själv fick jag tack vackert hålla mig inomhus, men Magnus tog lite foton så jag i alla fall fick vara med och se på ett litet hörn.
Nästan tre timmar har de varit ute och luktade som en hel skogsbrand gjorde de när de kom hem.

Jag tror de har haft riktigt roligt.

Nu väntar lite fredagsmys och i morgon har vi bestämt storstädning av hela huset.
Så kan vi liksom koncentrera oss på att vara lediga sedan.
Det ser jag fram emot.


Trevlig helg allihopen!



*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar