måndag 12 mars 2012

På väg mot rätt håll

Titta vilken gullig liten ugnsform jag fick av finaste Syster Yster i går.
Allt för att locka tillbaka aptiten.


*rosa såklart*

Har redan lite planer på vad jag ska tillaga i den.

Tror att en liten laxlåda lagom för två blir först ut eller kanske en äppelkaka ala Morberg-Mannerström.
Såg en helt underbar variant i programmet Vad blir det för mat.

Man bara klyftade en hel massa äpplen och så spritsade man ut en smet ovanpå gjord av malda pecannötter, socker, vetemjöl, smör, kardemumma och kanel.
Enkel och den såg såå god ut.

Just nu är det många saker som ser goda ut.

I dag har jag utökat nyponsoppa och skorp-menyn till en limpsmörgås med medwurst och en banan-meny.
Och så har jag legat kvar i sängen till halv fyra.
På eftermiddagen.

Känner mig ganska nöjd!

Det kanske är nu det vänder...



<3

2 kommentarer:

  1. Som alltid håller jag tummarna för dig och att det vänder! Kram, A

    SvaraRadera
    Svar
    1. A:

      Gulle dej, jag tror minsann det hjälper <3

      Stor kram

      Radera