fredag 27 januari 2012

Trött i luvan

Jisses vad svårt jag hade att vakna i morse.
Kändes som att jag nyss hade somnat då klockan ringde.

Annars brukar jag aldrig ha några problem med att vakna. Tvärtom brukar jag ofta kunna ligga vaken en stund innan de andra stiger upp.
Men inte i morse.

Halv sju hade jag i alla fall släpat mig nerför trappan.

Sedan har hela dagen känts seg.

Men städat har vi gjort i alla fall så nu kan vi koppla av och ha helg. I kväll har finaste A och hennes sambo varit förbi en sväng och hälsat på.
Fikade lite och surrade på gjorde vi.
Så den sega morgonen fick en riktigt trevlig kväll som avslutning på dagen.

I morgon tänker jag nog sova till jag vaknar av mig själv.
Fast då vaknar jag väl redan klockan fem.
Det skulle inte förvåna mig i alla fall.

Nä hörrni, nu är det nog dags att krypa till kojs.
Känner att det spånar på rätt bra i tankarna.

Sess i morrn!


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar