lördag 28 januari 2012

När det är ett nöje att diska

Enda gången jag verkligen gillar att ha mycket disk, det är när vi har haft kalas eller fest av något slag.
Då känns det så trevligt att stå där bland allt porslin och tänka på hur glad jag är över att ha familj och vänner.



I dag har vi haft lite besök.

Vi har fikat, barnen har lekt och så har Maken visat grabbarna, modell större, sin senaste favvo bland serier.
Sons of Anarchy.

Själv tror jag inte den serien är nåt för mig.
En smula för rå.
En STOR smula för rå.

Nåväl, i morgon söndag är ju födelsedagen.
Den ordinarie.

Jag har inte riktigt bestämt mig för hur mycket jag ska fylla ännu.
Tjugofem har jag fyllt tolv gånger. Och ett år provade jag att fylla sextifem, om jag inte minns fel.

Men femtitvå kanske vore nåt?

Tja, varför inte.

Men det är nog bäst att vänta till i morgon bitti och känna in dagsformen innan jag beslutar mig.
Mitt vad det är kanske jag fyller tjugo.
Eller åttifem.

Det lär nog visa sig :)



.

2 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen! :) Kram från Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jenny!
      Tackar tackar!
      Ett år äldre, ett år klokare.
      Eller hur det nu var ;)

      Kramkram

      Radera