onsdag 25 januari 2012

Hårfager

Har ju haft relativt kort hår nu ett par år.

Eller kort och kort, men för en som haft långt nog för att nästan kunna sitta på det, så räknas det som kort nu.

Men nu är det ändring på gång.
Lika långt som tidigare vill jag inte ha det, det var för mycket jobb, men lite längre än nu i alla fall.

I dag var det första gången jag lyckades samla ihop håret i en hästsvans.
Modell mindre, men ändå.
Allt fick jag inte in heller utan det spretar lite vilt här och där.
Inte vackert direkt, men skönt.

Just då kom Kottarna hem från skolan.
Edvin tittar på mig, så säger han:

-Åh, har du gjort nåt med håret?

-Ja, fast inte nåt särskilt. Bara satt upp det.

-Vad fin du blev! Du passar jättebra i det. Du ser helt somrig ut!




Visst har jag sagt hur mycket jag älskar honom.



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar