måndag 30 januari 2012

Barn av sin tid

Jag och Elsa har susat runt på nätet en sväng i dag.
På skalhuset.se närmare bestämt.

Våra mobiler behövde nämligen lite nytt i sina garderober...
Sanslöst egentligen.
När jag var lika gammal som Elsa visste jag inte ens vad en mobiltelefon var.
Och första bekantskapen med en, var i form av en väskliknande koloss med en vanlig lur att tala i.

Min första egna var en svart med knallgul front och man kunde ha, hör och häpna, hela tre sms sparade.
Det ni.

Elsa var sugen på lite blingbling och själv nöjde jag mig med en röd mjukis, då alla bling-skal var slut till min modell.


*rosa*



*svart och vitt*



*mys röd*


Sen har jag ju ett sedan förut.
Ett som jag fått av Maken.


*blandband med Clabbe*


Riktigt åtti-tal!

Nu återstår bara att vakta på Postis-Per i veckan.

Och vänta.
Och vänta.
Och vänta.

Ett I-lands besvär kanske.

Men lite kul är det allt...



(Alla bilder är lånade från skalhuset.se)

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar