söndag 29 januari 2012

366 dagar kvar

Bestämde mig i morse för att 39 är en alldeles utomordentlig ålder att befinna sig i.
Bara ett år kvar till 40!
Inte så dumt.

I stället för frukost på sängen blev det frukost buffé på Hotell Valhall.
Det var lyckat kan jag säga.
För vilken god buffé.

Fanns bra med laktosfria produkter, flera goda pålägg och ville man ha fil fanns det massor med tillbehör att välja på.
Sedan hade de frukt, bacon, flera sorters goda matbröd och så kunde man grädda våfflor.
Kokta ägg, juicer av alla de slag och prinskorv, inlagd sill, dessertost, keso och grönsaker hade de också.


*frukostmys*

Länge sedan jag åt så här mycket frukost!
Nu var vi inte där i ottan direkt, utan klockan var nog snarare lunchtid, men oj så gott det var.

Riktigt mysigt hade vi och tänk, finaste familjen min hade med sig både födelsedagskort och paket!


*ja må ja leva*

Och så ringde Mammsen och grattade i samma veva, så hon och F fick också vara med på ett hörn.

Vilken trevlig start på min födelsedag :)

Så tack alla fina vänner och familj för all uppvaktning.
Jag har ju faktiskt blivit firad i tre hela dagar!

Här hemma avslutar vi dagen med en bit prinsesstårta.
Min favorit.


*och med en ros av marsipan*


Nu är vi redo för en ny vecka.


Kram på er!

.

2 kommentarer:

  1. Grattis an en gang pa din fodelsedag "barnet" onskar vi dig fran soliga sodern!
    Hoppas du forstar spraket...
    Mammsen o Folke

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Mammsen och Folke!

      Tack för hälsningen!
      Jag forstar!

      Kramkram så ses vi snart!

      Radera