söndag 11 december 2011

Husvisning isi Sme´

Så är det då äntligen dags att visa upp mitt bygge.


*lilla stugan*

Lite vint och skevt och det skulle förmodligen inte gå igenom en besiktning.
Men vad gör väl det.
Det är mitt alldeles egna bygge.


*framsidan*


*på baksidan skrev jag bara text*


*rullrån som takdekoration*


*och pelare gjorda av godishalsbands-knappar*

Jag är så nöjd.
Om jag får säga det själv.
Och det får jag.

Ett riktigt skrytbygge med andra ord.

Taklagsfest har vi haft såklart.
Vi fikade julstjärnor och tände tredje ljuset.
Det får lov att räcka för min lilla stuga.


Har förresten lagt till ett par bilder i gårdagens inlägg också.
Från då jag gjorde fönster rutorna.


Nu blir det plock i köket och sen ladda lite inför kommande vecka.
Då står ett Lussetåg i Kyrkan på agendan och så ska jag och Mammsen ge oss på att baka trekant-fotingar.


Spännande va!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar