onsdag 28 december 2011

Hej och hå!

Fasters finaste har kamperat ihop med oss en stund i dag.
Vi har hunnit massor.

Spelat spel.
Spelat spel.
Spelat spel.


*hur gör djur*

Det är det roligaste just nu.
Och fastern håller med.
Och lilla e.

Vilken tur!

Så i dag har tärningarna gått varma här.
Kul kul!

Och så har vi fyllt på vitaminförrådet med apelsin- och granatäppelsalladen som jag pratat om tidigare.



*ingen risk för skörbjugg här inte*




Sedan var det ju det där med röjet i Edvins rum.
Jodå, det blev av.

Två och en halv timme tog det att sortera byrån, bokhyllan och leksaksskåpet.
Och då gjorde vi ju en hel del i går ändå.
Nu är det bara att packa ner sakerna som ska ut i förrådet och så städningen kvar.

Det gick ganska trögt mot slutet men lilla e var mer än nöjd när han insåg hur lätt det skulle bli att hålla ordning här framöver.


Själv är jag helt slut i huvudet efter allt plock och sorterande i kväll.
Känner verkligen hur skönt det ska bli att krypa ner och sova nu.

Som tur är läste jag ut min julklappsbok i går kväll så den kan inte hålla mig vaken som den gjorde i går.
Tror inte jag somnade fören vid halv två.
Men den var så spännande så jag kunde bara inte sluta.

Nä, nu blir det bingen.



Kram på er.

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar